- 7 mai, 2019
Atingerea obiectivelor de business, indiferent de domeniul de afaceri, este posibilă numai în contextul în care clienții sunt mulțumiți.
Cum putem lua decizii comerciale dacă nu știm ce părere au clienții? Cum să creștem afacerea și să îmbunătățim modul de lucru dacă nu cunoaștem așteptările acestora? Toate aceste întrebări își găsesc răspunsul printr-un dialog onest cu clienții.
Feedback-ul clienţilor poate arăta o oglindă a organizației, din perspectiva stării de sănătate a acesteia, contribuind la conștientizarea stării sistemului de management, a proceselor interne sau produselor/serviciilor oferite clienților.
În studiul de caz redactat de colegul nostru, Botond Szővérfi – director de certificări ISO, primim răspuns la toate aceste întrebări: metode, responsabili şi instrumente.
Pentru a fi la curent cu noutățile recomandate de noi, vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook și să vă abonați la newsletter-ul de pe site-ul nostru.