Sănătatea clienților HoReCa
TRUST MARK: Certificat de bune practici în vederea protejării sănătății clienților
COVID-19 a adus o criză sanitară, una economică și una de încredere. Pentru sănătatea afacerii tale este esențial să iei măsurile de protejare a sănătății ce câștigă încrederea clienților și angajaților.
URS CERTIFICĂRI împreună cu reputați specialiști în domeniul epidemiologiei și sănătății publice oferă companiilor din domeniul HoReCa un Ghid de bune practici în vederea protejării sănătății clienților și oportunitatea de certificare a complianței cu măsurile prevăzute în respectivul ghid.
Procesul de certificare
Costurile certificării
Prețul unei astfel de certificări se stabilește în funcție de structura, mărimea și domeniul de activitate al organizației.
Întrebări frecvente
Certificarea este valabilă 1 an, cu condiția finalizării cu succes a auditurilor de supraveghere trimestriale.
Auditul este o activitate sistematică, independentă și documentată care are drept scop evaluarea măsurii în care sunt îndeplinite anumite cerințe.
Auditul trebuie văzut ca și un instrument pentru îmbunătățire iar pe lângă obiectivele oricărui audit, echipa de audit trebuie să aibă în vedere și identificarea potențialelor zone de îmbunătățire și va documenta aceste lucruri sub forma recomandărilor în raportul de audit, alături de celelalte constatări (neconformitățile sau punctele slabe identificate).
Auditul de certificare se desfăşoară în 2 etape:
- Analiza documentaţiei şi obținerea informațiilor necesare referitoare la domeniul sistemului de management.
- Evaluarea funcţionării Sistemului de Management la fața locului.
Verificarea implementării şi funcţionării sistemului de management în conformitate cu concordanță cu Ghidul de bune practici în vederea protejării sănătății clientului, urmată de închiderea neconformităților.
Gândim procesul de audit ca o experiență comodă, pozitivă, orientată către oferirea de plus-valoare – este un proces de colaborare, cooperare iar dvs. sunteți clientul. Un proces de audit eficient permite managementului să evalueze propria eficiență în controlarea companiei în maniera dorită.
Certificarea conform sistemelor de management ISO sau a Ghidului de bune practici în vederea asigurării sănătății clienților este un proces voluntar.
Certificarea este un instrument util pentru managementul companiei, care are astfel certitudinea implementării celor mai bune practici în scopul protejării sănătății clienților și angajaților.
Certificarea de bune practici în vederea protejării sănătății clienților este validată de experiența URS CERTIFICĂRI și a partenerilor implicați în procesul de elaborare a Ghidului de bune practici și de evaluare a conformității – epidemiologi, specialiști în domeniul sănătății publice etc.