Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor. Pentru a multe detalii despre cookie-uri dați click aici.
ÎNCHIDE

O ZI DE LUCRU OBIȘNUITĂ

Iată cum decurge o zi de lucru pentru trei dintre oamenii noștri

 

MARIUS, Auditor Șef Sisteme de Management

Conform unei programări săptămânale de vizite de audit, are loc deplasarea la sediul/punctul de lucru al clientului auditat care, de multe ori, poate fi în alt oraș. Pentru că punctualitatea este esențială, sosesc cu câteva minute înainte de ora stabilită de întâlnire. Într-o zi obișnuită, agenda mea cuprinde:

 

08:50 - 09:30 - Sosire la sediul clientului, prezentări. Ședința de deschidere: prezentarea URS Romania şi a standardelor ce vor fi auditate;

09:30 - 10:30 - Vizita organizaţiei, pentru o imagine de ansamblu;

10:30 - 17:00 - Auditul propriu-zis: vom vizita toate departamentele organizaţiei, ne vom uita peste lucruri cum ar fi responsabili, responsabilități, cum se desfăşoară procesele, ce înregistrări rezultă din procese. La sfârşitul discuţiilor, vom colecta dovezile de audit.

17:00 – 17:30 - Ședinţa de închidere şi concluzii: se prezintă clientului raportul de audit.

Urmează... satisfacția lucrului bine făcut, drumul spre casă și desigur, pregătirea pentru o nouă zi.

 

 

ION, Inspector tehnic - Instalații de Ridicat și sub Presiune

În urma stabilirii unei întâlniri cu cca 1-2 zile înainte, dimineața, în jurul orei 08:00, pornesc către locul indicat de client. La fața locului, preiau cărțile tehnice și registrele de supraveghere ale echipamentelor, inspectez vizual elementele ce vor fi supuse expertizării, fie instalații de ridicat, fie dispozitive sub presiune și realizez schițele RLV, în vederea întocmirii desenelor de ansamblu.

 

De îndată ce echipamentele au fost inspectate vizual, trec la următoarea etapă, când încep să construiesc programele de investigații, pe baza informațiilor proaspăt colectate. Desigur că, între timp, după caz, dau telefoanele necesare: către Inspectoratele Teritoriale ISCIR, către colegi sau către alți parteneri.

 

 

CRISTI, Director de Vânzări

Ziua începe cu o cafea savurată împreună cu colegii și cu o scurtă ședință legată de sarcinile pentru ziua în curs, rezultatul fiind lista ''to do". Ulterior, încep să realizez sarcinile din listă, în ordinea priorităților. Între timp, răspund la e-mail-uri, stabilesc întâlniri cu prospecții, semnez contracte. Urmează contactarea clienților, pentru și diverse aspecte administrative, de organizare.

 

Revenit la birou după pauza de prânz, continuu cu task-urile planificate pentru a doua jumătate a zilei, asta dacă nu apar alte priorități, caz în care mă adaptez rapid la situație și iau cele mai bune decizii. Dinamismul, promptitudinea și flexibilitatea sunt foarte importante în munca mea. 

Inchei ziua cu o verificare a realizărilor de peste zi și cu planificarea celei care urmează.

 

 

Contact Rapid


Verificare Certificat

SAU

Ultimele știri

24 Octombrie 2017

ANVERGO alege serviciile oferite de URS România Mai mult

18 Octombrie 2017

Cursuri URS România - Octombrie 2017 Mai mult

09 Octombrie 2017

Clienții apreciază competența și profesionalismul echipei URS România Mai mult

pentru a continua trebuie să fiți de acord cu Termenii și condițiile site-ului.
Pentru dezabonare dați click aici.
Pentru dezabobare vă rugăm să introduceți numele și adresa de email.
x

Atenție!

Error text